Wednesday, 8 February 2017

Kelebihan ESP Energizing Soy Protein Shaklee

Korang korang..nak tau tak.!?

ESP Shaklee yg mummies2 kat luar sana tu sukaa sgt sebab ni lah..👇👇👇

🍀Membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan serta membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak

🍀Menyediakan 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk kesihatan jantung

🍀Mengandungi ke semua 9 jenis asid amino penting badan (yang xdapat dibuat sendiri oleh badan)

🍀Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

🍀Setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat

🍀Kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat, payudara dan menapous

🍀Indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah

🍀Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism)

🍀Tidak mengandungi kolesterol dan laktosa.

🍀Mengekalkan tenaga dalam badan dan menahan rasa lapar kerana ESP membekalkan sumber tenaga berterusan ke dalam salur darah

🍀TIADA perasa, pewarna tiruan, pemanis, atau bahan tambahan selainnya.

🍀TIADA CAFFEINE

🍀Sesuai untuk VEGETARIAN

Wow!! Banyaknya kelebihan protein soya Shaklee nie.😊

#sharing
#ESPLovers

Order, WhatsApp cikpah
013-4148423

013-4148423

013-4148423